fbpx
  Omlouváme se, ale s ohledem na stávající situaci ohledně šíření nákazy COVID-19, dočasně pozastavujeme naši činnost. Děkujeme za pochopení, tým The Prostor.  

Krátkodobý pop-up store pro dlouhodobé zákazníky

Zajímavosti 10/10/2018

Pop-up store je ideální cesta jak získat dlouhodobé zákazníky. Jejich prostřednictvím lze zviditelnit brand pro klienty, kteří o firmě dosud neslyšeli a zároveň posílit značku pro ty, kteří ji již mají v povědomí či jsou jejími zákazníky.

Proč právě pop-up story z nich vytvoří dlouhodobé zákazníky?

Je to právě nezapomenutelný zážitek, který pop-up story pomáhají tvořit. A pokud chce firma získat i dlouhodobé zákazníky, tak musí udělat pop-up, který je jedinečný. Samozřejmě je možné udělat prodejní pop-up store o pár věšácích, ve kterém se pouze prodává zboží. Bohužel se pak většinou stává, že zákazník je pouze krátkodobý, který jen nakoupil a dál už se o značku nezajímá.

Pro nové zákazníky je vždy důležitý první moment, kdy značku zaregistrují. Proto pop-up store může výrazně pomoci, aby se značka vryla lidem do paměti. Pro zákazníky, kteří značku již znají či u ní nakoupili, ale stále se nejedná o pravidelné loajální zákazníky, je pop-up ideální formou k vytvoření silného vztahu mezi nimi a značkou.

Samozřejmě o stálé zákazníky je vždy potřeba se starat a neustále je překvapovat. A k tomu značky využívají pop-up eventy, kde svým VIP a stálým klientům představí novou kolekci či produkt. Příkladem takového pop-up eventu je námi realizovaná akce pro Pumu a Queens, kteří se rozhodli pro uspořádání pop-up večeru pro své VIP zákazníky a influencery. Zde se exkluzivně představila nová kolekce Puma “THE WEEKND“. Zároveň se kousky z této kolekce daly na místě pořídit jako první v České republice. Více: PUMA x QUEENS

Klíč k dlouhodobým zákazníkům je tedy vytvořit originální pop-up, který v nich zanechá pozitivní emoce. Nezapomeňte, že každý pop-up store by měl definovat Vaší brandovou identitu!

xoxo, The Prostor tým

Sdílet článek
Prostor na míru