fbpx
  Omlouváme se, ale s ohledem na stávající situaci ohledně šíření nákazy COVID-19, dočasně pozastavujeme naši činnost. Děkujeme za pochopení, tým The Prostor.  

5 důvodů, proč by značky měly zrealizovat pop-up

Zajímavosti 10/10/2018

Krátkodobý pronájem komerčních prostor ve formě tzv. pop-up storů je novým trendem, který zákazníky přitahuje. Proto, níže, uvádíme důvody, proč je pro vaši značku výhodné otevřít si pop-up store.

 

  1. Fyzický kontakt se zákazníkem
    Pro online firmy je to důležité být se zákazníkem i ve fyzickém kontaktu. Formou pop-up storu své produkty představí, zákazník si může zboží „osahat“ a vznikají tak emoce, které zákazníka se značkou více propojí.

 

  1. Méně nákladná forma prezentace pro začínající firmy
    Pro začínající firmy je to ideální forma, jak své produkty ukázat světu. Hlavní výhodou je, že se nemusejí na dlouhou dobu vázat a zároveň vynaložit horentní sumu za nákladné dlouhodobé pronájmy.

 

  1. Firmy mohou otestovat nové trhy či produkty
    Krátkodobé pronájmy jsou skvělou příležitostí k rozšíření značky na nový trh a ověření atraktivnosti konkrétní lokality. Zavedení dočasných pronájmů umožňuje značkám získávat rozličná data napříč městy, prohlubovat vztah se zákazníky a zvyšovat povědomí o značce při neomezených možnostech.

 

  1. Nájemci mohou experimentovat
    Pop-upy jsou vhodnou platformou k experimentování s produkty, kolekcemi a různými multibrandovými kolaboracemi. Krátkodobý pronájem tak může plnit roli případové studie, sloužící například k vytvoření stálé produktové řady či k bližšímu poznání vlastních zákazníků. High-endové módní značky, jako například Louis Vuitton, často využívají krátkodobé pronájmy ve spojení s umělci k představení nových návrhů či experimentálních kolaborací.

 

  1. Posílení brandu
    A to je ten největší důvod!

Ukázka realizovaného pop-up eventu The Prostor pro Pumu a Queens: theprostor.cz/pumaxo

xoxo, The Prostor tým

Sdílet článek
Prostor na míru