Krátkodobý pronájem komerčních prostor ve formě tzv. pop-up storů je novým trendem, který zákazníky přitahuje. Proto, níže, uvádíme důvody, proč je pro vaši značku výhodné otevřít si pop-up store.
- Fyzický kontakt se zákazníkem
Pro online firmy je to důležité být se zákazníkem i ve fyzickém kontaktu. Formou pop-up storu své produkty představí, zákazník si může zboží „osahat“ a vznikají tak emoce, které zákazníka se značkou více propojí.
- Méně nákladná forma prezentace pro začínající firmy
Pro začínající firmy je to ideální forma, jak své produkty ukázat světu. Hlavní výhodou je, že se nemusejí na dlouhou dobu vázat a zároveň vynaložit horentní sumu za nákladné dlouhodobé pronájmy.
- Firmy mohou otestovat nové trhy či produkty
Krátkodobé pronájmy jsou skvělou příležitostí k rozšíření značky na nový trh a ověření atraktivnosti konkrétní lokality. Zavedení dočasných pronájmů umožňuje značkám získávat rozličná data napříč městy, prohlubovat vztah se zákazníky a zvyšovat povědomí o značce při neomezených možnostech.
- Nájemci mohou experimentovat
Pop-upy jsou vhodnou platformou k experimentování s produkty, kolekcemi a různými multibrandovými kolaboracemi. Krátkodobý pronájem tak může plnit roli případové studie, sloužící například k vytvoření stálé produktové řady či k bližšímu poznání vlastních zákazníků. High-endové módní značky, jako například Louis Vuitton, často využívají krátkodobé pronájmy ve spojení s umělci k představení nových návrhů či experimentálních kolaborací.
- Posílení brandu
A to je ten největší důvod!
Ukázka realizovaného pop-up eventu The Prostor pro Pumu a Queens: theprostor.cz/pumaxo
xoxo, The Prostor tým