fbpx

Trend pro rok 2019: Všechno je to o zážitcích

Inspirace 21/02/2019

V této době musí být nakupování pro konzumenta zážitkem. A proto se i v tomto roce budou brandy nadále snažit spotřebitele vtáhnout co nejvíce kreativním způsobem.
Majitelé firem plánují nabídnout zákazníkům více zážitků, jak vizuálních, tak i fyzických, jako jsou právě kreativně tvořené pop-up story. Můžeme ale zmínit i nové interaktivní online zážitky, aplikace a obchody prodávající pouze jednu značku.
Zajímavým zážitkem je například ruční malování na luxusní kabelky, které pravidelně, různě po světě, pořádá Dolce & Gabbana. Poslední takováto akce se u nás udála před koncem roku 2018, v Pařížské ulici.

A když už jsme u těch českých akcí, na konci října 2018, obchod se streetovým zbožím Freshlabels oslavil příchod podzimu s Dr. Martens. Nejednalo se ale o klasickou prezentaci produktu. Vzhledem k tomu, že boty Dr. Martens zná celý svět, Freshlabels vyzvali své fanoušky obutím “Martensek“ a pozvali české umělce, kteří jim na nich vytvořili originální statement piece.

Díky tomuto si zákazník ke značce vytvoří větší vztah a důvěru se k ní vracet.

Natálie Wirth, The Prostor
Sdílet článek
Galerie
Prostor na míru